Tietoa asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme

ASIAKKAIDEMME JA TYÖNTEKIJÖIDEMME HYVINVOINTI ON MEILLE TÄRKEINTÄ 

Koronavirusepidemia koskettaa laajasti meitä kaikkia. Monien muiden yritysten tavoin olemme ottaneet käyttöön toimenpiteitä, joiden avulla koronaviruksen (COVID-19) leviämistä pyritään rajoittamaan ja hidastamaan. Varaudumme tilanteeseen parhaamme mukaan ja seuraamme tilanteen kehittymistä jatkuvasti.

Tässä vakavassa ja haasteellisessa tilanteessa pyrimme huolehtimaan työntekijöistämme sekä asiakkaistamme parhaalla mahdollisella tavalla. Noudatamme viranomaisten ohjeita matkustamisen ja kokoontumisen osalta, ja tiimimme tekee etätyötä kaikissa niissä tehtävissä, joissa se on mahdollista.

Poikkeusjärjestelyistä huolimatta haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin:

  • Työmaamme ovat käynnissä normaalisti ja informoimme asiakkaitamme, mikäli tilanteesta aiheutuu viiveitä. Työmaillamme on erityiset toimintaohjeet, miten turvaamme työntekijöiden turvallisen työskentelyn epidemiasta huolimatta.
  • Tavoitat meidät entiseen tapaan puhelimitse tai sähköpostitse.
  • Voimme järjestää useimmat tapaamiset virtuaalikokouksina, ja monet asiat voidaan tarpeen vaatiessa hoitaa myös puhelimitse.
  • Emme järjestä yli 10 henkilön tapahtumia, joissa osallistujat ovat fyysisesti läsnä. Pyrimme järjestämään ensisijaisesti digitaalisesti tai etäyhteyksien kautta ne asuntokauppalain edellyttämät tilaisuudet, jotka olemme velvoitettuja järjestämään.
  • Olemme toimittaneet jo valmistuneisiin kohteisiin tiedotteen koronavirusepidemian vaikutuksista vuosi- ja takuukorjausaikatauluihin ja toimenpiteisiin.
  • Asuntokauppoihin liittyvät asiakastapaamiset pyrimme järjestämään toimipisteissämme. Olethan yhteydessä asuntomyyntiimme sopiaksesi tapaamisen tai yksityisnäyttöajan ja saadaksesi lisätietoja.
  • Huomioittehan, että nettisivuillamme on chat-palvelu ja kaikki asunnot ovat varattavissa myös digitaalisesti. Meillä voit hoitaa koko asuntokauppaprosessin asunnon valinnasta maksujen ja omistuksen siirtoon digitaalisesti - vaikka omalta kotisohvalta käsin. Lisätietoja täältä: boklok.fi/digitaalinen-asuntokauppa

Voit olla asuntomyyntiimme yhteydessä normaalisti asiakaspalvelu@boklok.fi tai p. 0800 915 100

Jos sinulle herää kysymyksiä muissa asioissa voit olla yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi BoKlokissa tai Skanskalla.  

Pidetään huolta itsestämme ja toisistamme!